Karangan Pengalaman Bercuti Di Melaka

Karangan Bahagian B Percutian Bersama Keluarga

Contoh Karangan B

Contoh Karangan Pengalaman Pulang Ke Kampung

Selepas itu kami bertolak ke sana pada pukul 7 00 pagi dan.

Karangan pengalaman bercuti di melaka. Maklumbalas terpilih dari pengunjung lepas di klebang beach resort. Pada cuti persekolahan yang lalu bapa saya telah bersetuju untuk membawa kami sekeluarga melawat ke beberapa tempat yang bersejarah untuk menambahakan ilmu pengetahuan dan menanamkan semangat patriotisme dalam diri kami. Satu hotel yang sangat ideal yang menjanjikan para pelancong satu pengalaman bercuti di melaka yang menyeronokkan. Karangan cerita pengalaman bercuti di kampung karangan cerita.

Pada pukul 8 00 pagi keesokan harinya kami bersiap untuk melawat tempat tempat menarik di melaka. Saya amat gembira kerana turut meyertai lawatan tersebut. Aku dapat melihat bahan bahan bersejarah yang di pamerkan. Kemudian kira kira pada pukul 6 00 petang kami singgah di masjid negeri melaka untuk sembahyang dan makan malam.

Ceritakan pengalaman anda semasa melawat ke tempat tempat bersejarah yang terkenal di negara kita. Pada pukul 11 00 pagi kami telah bertolak menuju ke destinasi kami. Harga bilik kira murah untuk duduk bercuti di melaka. Tulis satu catatan tentang percutian itu.

Kami melawat zoo melaka yang terletak di sekitar ayer keroh. Selepas solat subuh kami bergotong royong mengangkat barang barang ke dalam kereta. Ayah telah menempah sebuah hotel di a famosa resort. Sabtu 2 februari 2014 6 00 pagi kami bersiap siap untuk pergi bercuti ke melaka.

Sepanjang tahun destinasi penginapan untuk harga penginapan terkini semak di halaman ini. Saya amat gembira kerana turut meyertai lawatan tersebut. Hampir dengan banyak tempat menarik nak pergi bandari hilir pun tak jauh mana. Ceritakan pengalaman kamu sepanjang berada di sana.

Holiday inn melaka jalan syed abdul aziz 75000 melaka. Setelah itu kami melawat muzium melaka iaitu muzium yang terkenal di malaysia. Baru baru ini keluarga kamu bercuti di satu tempat menarik. Kami tiba di sekolah semula kira kira pukul 12 00 tengah malam.

Sebelum bertolak balik kami singgah pula di sebuah pasar raya besar di bandaraya ini. Harga hotel peta lokasi jarak 606 2859000 facebook website. Kami tiba di sekolah semula kira kira pukul 12 00 tengah malam. Kami diminta berkumpul di dataran sekolah seawal pukul 6 45 pagi untuk mendengar taklimat ringkas yang di sampaikan oleh cikgu manap.

Pada cuti sekolah yang lalu kamu telah bercuti di kampung datuk dan nenek kamu. Tujuan lawatan ini adalah untuk meningkatkan pengetahuan dan pengalaman murid murid berkaitan tempat tempat bersejarah dan menarik di negeri melaka. Kami dapat melihat pelbagai jenis haiwan di sana. Dekat dengan 2 pantai yang cantik di melaka iaitu pantai puteri pantai klebang.

Percutian saya di melaka contoh karangan pada minggu lepas saya dan keluarga saya telah pergi bercuti di melaka.